vineri, 28 martie 2014

Dor...

Ai sa ma primesti in soarele tau?
Ai sa ma lasi sa am raza mea?
Oare ai sa ma mangai cu adiere
Si marea sa rasfete pielea mea?
Tu ai sa ma imbratisezi cu fiecare
Atingere a timpului peste sufletul meu?
Oare am sa ma pierd in zambetul tau?
Cat dureaza sa stiu cand esti aici?
Si daca vocea ta mi-a dat ritm....
Ai sa alergi in fiecare por al meu,
Te-ai prefacut in aerul pe care il respir....
Si-am sa ma impiedic sau capul o sa ma doara,
De nu e bine ce-am sa fac...
Si-am sa mai plang , si-am sa te mai caut...


Din mine firimituri am sa fac,
Si painea, mana ta sa-mi fie,
Imi este dor si imi este drag,
Sa fiu cu tine in vecie,
Un tremur inca am in suflet,
Un urlet si un plans,
 Am alergat in centrul mintii
Si-am programat un ras,
Caci zambetul , nu zambet-mi este,
Ci doar o caricatura...
Imi este dor si n-am cum sa fac,
Sa ma mai tii de mana.
                                                   Tonia T

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu