marți, 1 martie 2016

fragment din sine...

...unii aleg iar altii doar se conformeaza alegerilor celorlalti...cand ii vad pe altii fericiti imi place sa ii las asa cum sunt...firimiturile sunt pentru pasari nu pentru femei, desi si ele pot avea aripi atunci cand iubesc...hainele ne despart trupurile si trupurile ne despart sufletele...gandim cromatic...ma bantuie un rosu apins...indragosteala este pentru amatori, iubirea pentru profesonisti iar eu am fost mereu o autodidacta...important e atunci cand inchizi ochii si stingi lumina sa te bucuri in taina ta...imi place naivitatea imi pastreaza atentia vie....ne oglindim unul in altul...cand esti ce simti soarele este de partea ta ...

...fara noima printre cuvinte, culori si simtaminte....


            viseaza zi de zi ...iubeste zi de zi..
                         AnTonia T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu