marți, 13 aprilie 2010

Cand iti doresti ceva din suflet...se intampla si nimic nu e intamplator



E o poveste simpla despre dorinte si intamplari fericite ce se leaga de drumul vietii noastre.
Problema mea si a multora probabil a fost ca nu indrazneam sa fac nimic pentru visele mele ,visam cu ochii deschisi dar nu indrazneam sa patrund in lumea pe care mi-o doream.
Ani de zile am considerat ca este greu sa incerci(frica de esec este cea care ne opreste din visare).
Am indraznit sa dansez,sa cant,sa rezist la piese proaste de teatru ,sa-mi bucur sufletul cu o piesa buna de teatru,sa merg in clubul in care imi place,sa ma plimb in soare ,sa zambesc la oamenii pe care ii intalnesc in calea mea.
Nu cu mult timp in urma treceam adesea pe langa o cladire fascinanta sau mai bine spus ma fascina ce era scris pe ea, CENTRUL DANSULUI ,nu am avut curaj nici sa intreb ce se intampla acolo dar sincer din suflet imi doaream sa patrund in aceea cladire sa am o legatura cu ceea ce se intampla acolo.
Am inceput sa dansez din hobby la o alta scoala, pastrand totusi acelasi sentiment in suflet cand treceam pe langa CENTRU...e un sentiment pe care il ai atunci cand vezi un copil dragalas si asta de induioseaza, acelasi zambet si aceeasi caldura o simteam in suflet.
INTAMPLAREA a facut sa fiu nevoita sa iau o decizie sa ma orientez catre o alta scoala,aici au intervenit oamenii speciali din viata mea care m-au sfatuit sa ma indrept catre dans contentemporat,catre CENTRUL DANSULUI.
Ieri am avut primul curs si mi-am simtit sufletul plin de bucurie ,iar viata mi-a aratat ca daca iti doresti ceva cu adevarat se intampla si ca nimic nu e intamplator...

Viseaza zi de zi...

Tonia T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu